Thursday 17 October 2013

think urself

16/10, aku melalui lagi satu dugaan yg tanpa dijangkakan, bila dipikirkan sejenak, masalh tuw mngkin mematangkan aku kot, dan baru aku kenal dunia ini, apakan daya perkara sudah terjadi ? aku ? mungkin terlepas drpd masalah kot,

hari ini, aku bangun dan melalui kehidupan ini dgn satu matlamat, agar aku terus berdaya utk terus melalui hidup ini walaupun dgn kesakitan ini,

tadi di sek, aku hadir awal, hampir dalam kul 6.50 ak sudah smpai ke sek, tapi pagi tuw aku masih teringat-ingat perkara tuw sehingga hampir tears out kat pagar sek, apa lagi ak terus gi tandas sehingga hilang segla sebak, hampir 10 minit kot kat tandas, akhirnya ak ke surau dgn muka yg ceria, spaya tak dew sapew pun yg taw, alhamdulilah smua tak perasan,

same jew kan, smua org ada masalah, nak wat camne ? dah nasib kot, time kat sek pun ak dah rse sakit nyer, mcm nak lompat pun ada, but masih mengukir snyuman, dalam hati tuhan jew yg taw, 

tadi time bkk fb, ntahlaa aku rasa ade something tak kne kot ngan dye, tgk conversation dye pun mcm marah ak, mgkin salah aku kot, ntah laa ! sabar jerlaa,,

anis, please think negative, tak de pape laa, tak yah nak pikir pasal nie laa, ada perkara yg lagi penting nak pikir, lagi pasal kaw tuw, pikir pasal diri kaw bukan orang lain ! jgn ambil hati, he need to be alone !

No comments:

Post a Comment